Vaikuttamisesta tuli kauppatavaraa

Elias Krohn Vaikka tasavallassa elämme, valta ei aina jakaudu tasan. Päätöksenteon taustavaikuttamisessa ovat aina menestyneet ne, joilla on siihen eniten resursseja ja osaamista, kuten isot yhtiöt ja etujärjestöt. Nykyään vaikuttamiseen liittyviä palveluja myös ostetaan siihen erikoistuneilta viestintätoimistoilta. – Valta, jota viestintätoimistoissa

Tervetuloa lukemaan!

Lue nyt uusi KU:n digilehti tutustumishintaan 5,90 euroa kuukaudessa! Pääset lukemaan tämän artikkelin heti, ja saat pääsyn myös arkistoomme.

Tilaa nyt KU. Edistät moniäänistä journalismia!

Arvoisa digilehden tilaaja, kirjaudu sisään lukeaksesi artikkelin!

ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT

Welcome Back!

Login to your account below

Käyttäjätunnus on sähköpostiosoitteesi. Palauta salasanasi klikkaamalla tästä.

Ongelmatilanteissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Vastaamme mahdollisimman pian.

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.