Naomi Klein ei halunnut brändiksi

Kanadalaisen journalistin Naomi Kleinin kirja No logo nosti hänet sukupolvensa aktivistipiirien maailmantähdeksi. Suomen-vierailukin lokakuussa 2001 oli mediaspektaakkeli. Brändejä käsittelevän kirjan kirjoittaja ei halunnut olla itsekin brändi. – Minua häiritsee se, että minua käytetään koko tämän liikkeen brändinä. En halua olla kuuluisuus,

Tervetuloa lukemaan!

Lue nyt uusi KU:n digilehti tutustumishintaan 5,90 euroa kuukaudessa! Pääset lukemaan tämän artikkelin heti, ja saat pääsyn myös arkistoomme.

Tilaa nyt KU. Edistät moniäänistä journalismia!

Arvoisa digilehden tilaaja, kirjaudu sisään lukeaksesi artikkelin!

ILMOITUS
ILMOITUS
ILMOITUS
ILMOITUS

Tervetuloa takaisin!

Kirjaudu sisään tilillesi:

Käyttäjätunnus on sähköpostiosoitteesi. Palauta salasanasi klikkaamalla tästä.

Ongelmatilanteissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Vastaamme mahdollisimman pian.

Salasanan palauttaminen

Syötä käyttäjänimesi tai sähköpostiosoitteesi salasanan palauttamista varten.